Contactează departamentul nostru dedicat relațiilor cu clienții pentru a te ajuta să rezolvi problema.
Dacă produsele au ajuns la adresă deteriorate, te rugăm să ne trimiți fotografii ale coletului și produselor la adresa client@bonami.ro în termen de 2 zile, în caz contrar nu putem revendica bunurile de la firma de curierat.Dacă ne trimiți bunurile înapoi în ambalajul original în termen de 14 zile de la primirea coletului, vom rambursa întreaga sumă în contul tău.
Ai ratat termenul de 14 zile?
Dacă ne trimiți bunurile înapoi în ambalajul original în termen de 14 zile de la primirea coletului, vom rambursa întreaga sumă în contul tău.
Ai ratat termenul de 14 zile?
Care este procedura de returnare a bunurilor în termen de 365 de zile?
SFAT: Te rugăm să reții că formularul trebuie să ajungă la noi în termen de 365 de zile de la primirea bunurilor. Dacă restitui bunuri în ultimul moment, te rugăm să ne trimiți formularul prin e-mail. Coletul trebuie să ne fie trimis imediat - nu mai târziu de 14 zile de la trimiterea e-mailului. Nu uita să incluzi formularul tipărit în pachetul propriu-zis.
Politica de returnare de 365 de zile se aplică tuturor produselor?
Dacă ai cumpărat o saltea de la noi, o poți returna în termen de 45 de zile. Perioada de returnare de 365 de zile nu se aplică achizițiilor de produse farmaceutice și cosmetice. Te rugăm să consulți politica de returnare pentru detalii.